Összes oldalmegjelenítés

2012. június 16., szombat

Megyeri híd

A Megyeri híd nagy kedvencem két tekintetben is, először a hasznosága miatt, hogy összeköt két partot, ami nekem Dunakeszi és Szentendre jobb megközelítését teszi lehetővé. Másrészről tetszik a ferdekábeles modern acél gerendahíd.
A két "A" betű formájú pilon miatt én csak "A híd"-nak neveztem el magamban.
A nyílt napon sajnos nem voltam ott, amikor a hidat felavatták, pedig érdemes lett volna.
Néhányszor már átutaztam a hídon, de a fényképezőgép most volt kéznél először.
Tervezem, hogy egyszer kerékpárral is átvágok a hídon és megcsodálom egészen közelről, nem csak átszáguldva rajta.
Egy érdekes nézőpont,
 mintha a kábelkötegek a világ minden irányába nyúlnának.
Kékesszürke panoráma a híd vége felé, háttérben a hegyek kék vonulatával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése