Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 2., péntek

Zweiber udvar és írógépmúzeum

A szentendrei Zweiber udvar hangulatos boltívei alatt újdonság kapott helyet. Megnyílt az írógép múzeum.


Őszintén szólva az írógépmúzeum hallatán nem jöttem lázba, hogy "na akkor ide gyorsan elmegyünk", hanem az udvarban nézelődve a lépcsőkből arra következtettem, hogy onnan fel lehet jutni a tetőre, ami érdekes lehet. Így hát vállalva a kockázatot, a feljutás reményében befizettem egy kör múzeumlátogatásra.

Nem csalódtam, rögtön látszott, hogy nem tiltották a feljutást a tetőre. Azért tettem egy kört az írógépek között. Meglepődve tapasztaltam, hogy itt bizony érdekes dolgok vannak.
Fa alaplapos írógép (nem egy újfajta számítógép alaplap...:). A tévedések elkerülése végett tisztázandó, hogy ez az írógép alapját tekintve fából készült.

Bajnok és Mercedes típusú írógépet és egészen különleges vagy kevés billentyűzettel ellátott írószerkezeteket láttam itt. Egyik-másik gép előtt önkéntelenül megtorpanttam.


Végül feljutottam a tetőre, ahonnan kilátás nyílik a Dunára és körben a város háztetőire.
Jó volt itt kibukkanni a szabadba és madártávlatból szemlélődni.




Érdemes volt megnézni a múzeumot. Lefeléjövet még gyártottam pár képet.



A bejegyzés végén sajnálattal jegyzem meg, hogy nem volt hosszú életű a múzeum.
Talán 1-1,5 év. 

1 megjegyzés:

  1. Megjegyzés: Az írógép múzeum nem lett hosszú életű. Már nem működik.

    VálaszTörlés