Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 4., vasárnap

Vasárnapi séta

Elhatároztam, hogy megnézem a Deák teret. Hallottam a felújítása hírét, hogy szép lett, és füvesítették a villamos pályák közti szakaszt.
Aztán sehogy sem adódott lehetőség, hogy arra járjak, egészen mostanáig.

Ma viszont megvalósult ez a terv. A fű valóban zöld, és a fák szögletesre nyírtak, viszont ezek szegények már nagyon kiégtek. Amit még nem hallottam, hogy a füves szakaszon végig kis szökőkutakat helyeztek el, ami jól mutat a zöld füvön.


Elnéztem még az Erzsébettérhez. Megnéztem, hogy van a Danubiusz kút. Neptun a tetőn totális barátságot kötött egy galambbal. Azóta is kinyújtva tartja a kezét neki...
Nagyon egymásra találtak.
A folyókat jelképező lányok jól vannak. Melankóliusan szemlélik a parkot és az arra járókat, a piknikezőket. Sajna az egyik lány annyira megtetszett valakinek, hogy a mellkasára írt valami firkát, ami szerintem vérlázító, ezért le se fotóztam, csak kiakadtam.

Ez a szobor az áldozat, szemből látszik a rongálás, de olyan szép ez a szobor, hogy nem volt szívem úgy lefotózni, hogy látszódjék a rémtett.
Szerintem azóta is azon töri a fejét a csapat, hogy ez hogy történhetett...


Vessünk egy pillantás úgy egy az egyben az egész kútra és környezetére. (A galamb nem mozdult el, továbbra is kitartott Neptun mellett.)



Innen végre nincs galamb...
A galamb kicsit komolytalanná tette az összképet.
Igazi békés vasánap délután volt, amikor jó volt az idő, ki lehet ülni a szabadba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése