Összes oldalmegjelenítés

2011. november 20., vasárnap

Mint a mókus

Múlt héten a 11-es mellett kutyagoltam reggel. Elmélyülten rugdostam a faleveleket és igyekeztem dolgomra. Egyszercsak arra lettem figyelmes, hogy a tőlem karnyújtásnyira lévő fán ott egy mókus.
Egészen közel volt, de ahogy farkasszemet néztünk 2 másodpercre rá sebesen felkúszott a fára és hirtelen nagyon messze került tőlem, de azért látóhatáron belül maradt. Gondoltam lesz, ami lesz, megpróbálom előkotorni a táskámból a fényképezőgépet, hátha sierül lencsevégre kapni őkelmét.

Nem egy mókus sebességével (sajnos), de kézrekerítettem a gépemet és az alábbi képek sikerültek:

Meglehetősen jó zoom van a gépen, úgyhogy elég közel hozta a mókust. Érdekes volt, hogy itt a főút mellett  teljesen otthonosan érezte magát. Elnézegette a száguldozó autókat. Városi mókus, már modernizálódott, minden bizonnyal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése