Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 28., vasárnap

Egyetlen képben - Szentendre Péter Pál templom

A szentendrei Péter Pál templom engem az egyszerűségével, letisztultságával ragadott meg, mivel eltér a megszokottól, a katolikus templomok hangsúlyos díszítettségétől. Különleges a templomtérbe függesztett kereszt.

Épp jók voltak a fényviszonyok, mikor legutóbb ott jártam szerettem volna néhány képet készíteni a belső térről. Leültem a padba szép csendesen, készítettem egy átfogó kétpet, amikor a szinte üres teremben ketten is rám pisszegtek.
Nem tudtam mit követtem el, hát megkérdeztem. Kiderült, hogy csak egy fotót készíthetek és ez is fejlemény, mert eddig egyet sem volt szabad készíteni....

A digitális fotózás idején, amikor még a vaku sem villan, nem tudom milyen kárt tehet egy fotó készítése a templomban. Megjegyzem, hogy a fényképkészítés bármiféle korlátozásáról nincs felirat kihelyezve.
Ha már ennyit írtam a dologról, akkor mellékelem a templombelsőről készített egyetlen képemet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése